ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΕΠΙ ΜΙΑΝ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑΕΤΙΑΝ (1971 - 2021)
Μεχρι πότε θα στηριζωμεν το ψευδος της Εξαρχιας οτι οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδοξησαν, καί οτι υπό την προυπόθεσιν αυτην "εδεχθημεν την συγχωρητικην ευχην δια να διευκολύνουμε την ενωσιν καί μετα των Φλωρινικων";
Οσοι εγραψαν δια την περιβοητον ενωσιν (ητοι ψευδενωσιν) μετα των Ρωσων της Διασπορας κατα Σεπτεβριον του ετους 1971, εγραψαν παντοτε, επομενοι του ψευδους της Εξαρχιας, οτι "οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδοξησαν", ητοι απεδεχθησαν την Ομολογιαν Εκκλησιολογιαν μας και οτι "υπό την προυπόθεσιν αυτην εδεχθημεν μίαν απλήν συγχωρητικην ευχήν δια να διευκολυνθει η ενωσις μετα των Φλωρινικων" ...
Αυτην την αποψιν οτι "οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδοξησαν και οτι υπο την προυποθεσιν αυτην και μονον ηνωθημεν μετ αυτων", πολλοί την δεχονται καί την υποστηριζουν μεχρι σημερον, εν οις μετα το 2015 καί ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος (βλ. επιστολας του πρός εμε μετα το 2015), παρα το γεγονός οτι ο ιδιος τό ετος 1977 κατηγγειλε με Υπόμνημα του εις την Ιεραν Συνοδον τους Ρωσους ως "κακοδόξους".
Τουτο ομως, δηλαδη οτι οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν, ητο ενα μεγαλο ψευδος - απάτη, δια να μη γινη σχισμα καί να μην υπάρξουν αντιδρασεις, το οποιον ψευδος καί την οποίαν απάτην ουδεποτε αντιμετωπίσαμε με σοβαροτητα, ακόμη καί τοτε που ο Μακ. Αρχιεπίσκοπος Ανδρεας εδηλωσεν οτι "εγιναν λάθη εις την αντιμετωπισιν της λεγομενης χειροθεσίας"..
Κατα την ημετεραν αποψιν, η "ιλιαδα των κακων" ηρξατο απο τοτε που εδεχθησαν τινες, ως ατομα, το ψευδος αυτο της Εξαρχιας, οτι οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν, ητοι εδεχθησαν προφορικως την ιδικην μας Ομολογιαν - Εκκλησιολογιαν, καί οτι "υπεσχεθησαν να μας την στειλουν καί υπογεγραμμενην", αλλά "δεν ετηρησαν την υπόσχεσιν των".
Εις τα πλαίσια του "Διαλόγου εν αγαπη καί Αληθεια", τον οποίον ξεκινησαμε από το 2014 μετα του φερομενου ως "Αρχιεπισκόπου Αθηνων" Στεφανου, καί ο οποιος διαλογος κατεληξεν εις τόν Διαλογον μετα των Σεβ/των Αρχιερεων Παχωμιου καί Ευσταθιου καί εις την υπογραφην του Τομου της Ενωσεως της 27 Ιανουαριου 2019, ευρηκαμε καί εμελετησαμεν εις τα Αρχεια πολλα κείμενα καί επιστολες, καί ειμεθα εις θεσιν να δηλώσωμεν οτι πουθενα δεν ευρηκαμεν εστω και ενα "ντουκουμεντο" από το οποίο να προκυπτει, καί απο το οποιον να αποδεικνυεται, οτι οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδοξησαν η οτι εδεχθησαν την Ομολογιαν Εκκλησιολογιαν μας η οτι υπεσχεθησαν να μας την αποστειλουν κλπ. κλπ.
Τελικα την μελετην επι του θεματος τουτου ανελαβομεν προσωπικως, εις τα πλαισια του Διαλογου εν αγαπη και αληθεια, ητοι εκείνου του Διαλόγου, ο οποιος ξεκινησε απο το 2014 μετα της Συνοδου του Στεφανου και μετα την αδικαιολογητον απορριψιν του Στεφανου μετα των Αρχιερεων Παχωμιου και Ευσταθιου, ο οποιος (διαλογος) κατεληξεν θεια χαριτι, εις την Ενωσιν της 27 Ιανουαριου του 2019. Και επιμενομεν, διοτι θεωρουμεν το θεμα τουτο κεφαλαιωδους σημασιας.
Ο Διαλογος ουτος πρεπει να συνεχισθει με τήν συμμετοχην εις αυτόν καί του αρνουμενου την ενωσιν Λαρισης Αμφιλοχιου και του φερομενου ως Αρχιεπισκοπου Αθηνων Στεφανου καί των αλλων "Προεδρων" καί "μεμονωμενων" ατομων, διοτι ολοι συμμετεσχον εις την προδοσίαν του 1971, σλλων αποδεχθεντων εξ αρχης την προδοσίαν καί αλλων αρνησαμενων καί αποκηρυξαντων αυτην, καί τουτο διοτι ειναι "επιταγη των καιρων".
Προσοχη περί διαλόγου ομιλούμεν, οχι περί ενωσεως, η οποία (ενωσις) θα γινη μόνον, εάν ευδοκηση ο Θεός καί εάν ολοκληρωθει ο διαλογος.. Προηγειται ο διαλογος καί επεται η ενωσις, εάν βεβαια ο διαλογος διεξαχθει κατα Θεόν, ητοι εν αγαπη καί αληθεια.
Η ορισθεισα εν ετει 1981 Συνοδικη Επιτροπη υπό τον τοτε Μεσσηνιας Γρηγοριον, (η οποια επιτροπη δι αυτον ακριβως τον λογον ωρισθη), πρεπει να επανασυσταθει, διοτι καθ ημας ειναι επιταγη των καιρων, να συνεχισθει η μελετη καί η εξετασις του βασικωτερου θεματος του διαλόγου, ητοι "εαν ωρθοδοξησαν οι Ρωσοι" και "εαν δικαιολογειται εκκλησιολογικως η αποδοχη συγχωρητικης ευχης από κακοδοξους".
Επιμενομεν, διοτι το λεχθεν οτι ολα αυτα τα ελυσεν η Εκκλησία, δεν ισχυει, (διοτι η Εκκλησια τιποτα απ αυτα δεν απεδεχθη, καί οσοι τα απεδεχθησαν ως ατομα τα απεδεχθησαν καί αυτοι πρέπει να κληθουν να λογοδοτησουν. Ουτε καί το λεχθεν την προηγουμενην δεκαετιαν ως απάντησις εις την ημετεραν επιμονην να τα εξετασωμεν απ αρχης διοτι "εγιναν πραγματι λάθη", οπως ειπεν ο τοτε Αρχιεπίσκοπος Ανδρεας). Καί η απάντησις ητο: "Θελεις να τα ριξης ολα εις τον πατερα μου" (Χρ. Γκουτζιδης). Καί δεν δικαιολογειται αυτος ο φοβος, διοτι ηδη καί εγω εχω αναλάβει τις ευθυνες πού μου αναλογουν.
Επιμενω οτι πρεπει να ολοκληρωθει η ερευνα, ωστε μετα την μελετην μια Μεγαλη Συνοδος, των απανταχου Αρχιερεων (Πανορθοδοξως συγκληθησομενη), να λάβη σαφεις αποφασεις, καί να απαλλάξει οσους ενεπλάκησαν καί μετενοησαν καί οχι να επιρριψει ευθυνες εκεί πού τυχόν δεν υπάρχουν. Καί πρέπει να γινη το συντομωτερον Σεβ/τε Αμφιλόχιε.. Από εσας κυριως καί από την σταση σας εξαρταται. Καί εάν δεν κανετε κατι πρός αυτην την κατευθυνσιν καί εαν δεν κανουμε ολοι κατι, θα εχομεν ακεραιαν την ευθυνην ενωπιον του Θεου. "Καιρος αγωνος εστιν καί τουτου νομίμου", οπως λεγει ο Μεγας Βασιλειος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου