Μακάριος εκείνος όστις θέλει φυλάξη και κρατήση έως τέλους την αμώμητον και αγίαν ημών Ορθόδοξον Πίστιν, την Πίστιν της Μιάς του Χριστού και Μητρός ημών Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, και υπομείνει τας διαφόρους θλίψεις, φυλακάς ή και εξορίας και λοιπάς κακώσεις. Ο τοιούτος θέλει στεφανωθή και συναριθμηθή μετά των Ομολογητών και Μαρτύρων. ( Βρεσθένης Ματθαίος νουθετική επιστολή 1936) ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ.
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022
ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ
ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ
ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ, ΟΤΙ "ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΩΡΘΟΔΟΞΗΣΑΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΝ ΤΟΥ 1971", ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΩΝ ΕΔΩ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΟΤΙ "ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΙΝ ΑΥΤΗΝ ΕΔΕΧΘΗΜΕΝ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙΣΑΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΩΜΕΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ", ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΛΕΓΩ ΤΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ, ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΣ, (ΔΙΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΕΚΗΡΥΞΕΝ ΤΟ 1977 ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΗΣΑΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑΝ) ... ΥΠ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΙΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΟΥΡΑΙΤΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ΑΛΛΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΩΡΘΟΔΟΞΗΣΑΝ ΚΛΠ. ... Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΑΣ ΕΥΘΥΝΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑΣ... ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ ...
"... Καθ' ὅλα τά ἐπακολουθήσαντα μετά τό 1998 ἔτη ὑπεβλήθησαν ἐκ μέρους τοῦ Σεβ/του Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, τοῦ Μακαριστοῦ Μητροπολίτου Λαρίσης καί Τυρνάβου Παναρέτου, καί τοῦ πιστοῦ λαοῦ προφορικαί καί γραπταί καταγγελίαι ἀλλ' ἐγένοντο καί ἐκκλήσεις ὑπ' ἀμφοτέρων τῶν ὡς ἄνω Μητροπολιτῶν, καθώς καί τοῦ Ἱερομονάχου π. Ἀμφιλοχίου καί τοῦ θεολόογου Ἐλευθερίου Γκουτζίδη, πρός Κανονικήν σύγκλησιν καί λειτουργίαν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, Κανονικῶς προσδιοριζομένην ἑκάστοτε ἡμερησίαν Διάταξιν, τήρησιν Πρακτικῶν κ.λπ. ἐνδεικτικῶς ἐλήφθησαν ὑπ' ὄψιν τά ἀπό πάσης ἀπόψεις ἱστορικά κείμενα: α) «ΟΞΥΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΙΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΟΣ» τοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου («Ο.Π.» Ἰαν. - Φεβρ. 2003 σελ. 6-22). β) «ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Ι. Μ. ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΕΠΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 2003 («Ο.Π.» Μάρτιος 2003, σελ. 71). γ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας Κήρυκου Α.Π. 331/31.5.2003 («Ο.Π.» Μάϊος 2003 σελ. 147-159). δ) ἐνστάσεις καί Καταγγελίαι ἐπί τῆς παραιτήσεως τοῦ Μ. Ἀρχ/που Ἀνδρέου («Ο.Π.» Μάιος 2003 σελ. 163-182). ε) Ἔνστασις – Διαμαρτυρία τοῦ Μητροπολίτου Λαρίσης καί Τυρνάβου Παναρέτου («Ο.Π.» Ἰούνιος 2003 σελ. 225-227). στ) Μητροπολίτου Κηρύκου («Ο.Π.» Ἰούλιος 2003 σελ. 243-253). ζ) Τό ὑπ' Α.Π. 67/26.5.2003 τοῦ Μητροπολίτου Παναρέτου («Ο.Π.» Ἰούλιος 2003 σελ. 253-255). η) Τό 30.5.2003 ἔγγραφον τοῦ Μητροπολίτου Βερροίας Ταρασίου («Ο.Π.» Ἰούλιος 2003 σελ. 256). θ) ἡ ἀλήθεια ἐξ ἐπόψεως ἱστορικῆς τοῦ θεολόγου Ἐλ. Γκουτζίδη («Ο.Π.» Ἰούλιος 2003 σελ. 272). ι) ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ τοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου («Ο.Π.» Μάιος 2004 σελ. 184-186). ια) «Ἀπόψεις - Προτάσεις - Θέματα» Μητροπολίτου Παναρέτου («Ο.Π.» Μάιος 2004 σελ. 204-205). ιβ) ὑπόμνημα - ἀπάντησις τοῦ Ἱερ/χου π. Ἀμφιλοχίου Ταμπουρᾶ («Ο.Π.» Αὔγουστος 2004 σελ. 361-368). ιγ) Ἔκκλητος προσφυγή Ἱερ/χου π. Ἀμφιλοχίου Ταμπουρᾶ («Ο.Π.» Ἰανουάριος 2005 σελ. 20-21 καί 77/80.1.2005) καί ιδ) ὑπ' Α.Π. 401/26.10.2005 ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ Μητροπολίτου Κηρύκου. («Ο.Π.» Δεκέμβριος 2005 σελ. 403-412).
(Από την υπ αριθμ. 532/28 Νοε. 2009 Απόφασιν του Ανωτατου Συνοδικου Δικαστηριου της Πανορθοδοξου Ιερας Συνοδου, η οποία, σημειωθητω, εστηριχθη επί του ψευδους της Εξαρχιας οτι "οι Ρωσοι ωρθοδοξησαν, η οποία πρεπει να επανεξετασθει υπό της απανταχου Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας καθ ολοκληριαν δια λόγους ταξεως καί δικαιοσυνης").
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου