Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΣΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ!!!



Επειδή ωρισμένοι από τους γονείς που εβάπτισαν τα παιδιά τους με το όνομα Χρυσοβαλάντης και Χρυσοβαλάντου το μετατρέπουν και χάριν δήθεν συντομίας φωνάζουν τα παιδιά τους με το χαϊδευτικό Βαλεντίνος ή Βαλεντίνη, σας γνωρίζουμε ότι:
Το Βαλεντίνος είναι ιταλικό όνομα, είναι όνομα ενός Ιταλού ηθοποιού του κινηματογράφου και εκ τούτου πιθανόν να σοφίσθηκαν οι Ιταλοί την εορτήν των ερωτευμένων που εορτάζουν στις 14 Φεβρουαρίου.

Δυστυχώς όμως τους μιμήθηκαν και οι Έλληνες που κάθε ξενόφερτο τους εντυπωσιάζει και εορτάζουν και εδώ στην Ορθόδοξη Ελλάδα, ακούσατε και εκπλαγήτε! την εορτή αυτή των ερωτευμένων, δι' αυτό και τους συγκινεί το όνομα Βαλεντίνος, αφού ό,τι τ ξενικό γίνεται ίνδαλμά μας πλέον. Και ωρισμένοι φαίνεται για να φανούν προοδευτικοί θέλουν να μετατρέπουν το χριστιανικό όνομα Χρυσοβαλάντης με το ιταλικό Βαλεντίνος.
Ιδού οποίον χάσμα!
Δι' αυτό και οι γονείς όσοι θέλουν να βαδίσουν πιστοί στο τάμα τους προς την Αγία μας θα πρέπει να προσέξουν να αποφύγουν την αλλοίωση αυτή του χριστιανικού ονόματος του παιδιού τους Χρυσοβαλάντης - Χρυσοβαλάντου με το ιταλικό Βαλεντίνος Βαλεντίνα.


Σημαντική για όσα γράφουμε παραπάνω είναι και η ομολογία της κ. Ανθούλας Ξέστερνου από την Κέα των Κυκλάδων, η οποία είχε βαπτίσει την κορούλα της με το όνομα Χρυσοβαλάντου, αλλά ο πατέρας της την αποκαλούσε Βαλεντίνα και έτσι πλέον είχαν συνηθίσει να καλούν το παιδί. Όταν όμως σε ηλικία τριών ετών το έφερε στη χάρη της της την ημέρα της εορτής της Αγίας, η μικρή καθ' όλην την νύκτα ενώ κοιμόταν έβλεπε στον ύπνο της την Αγία να προσπαθεί να δώσει σε αυτήν να καταλάβει πως να μην την φωνάζουν οι γονείς της Βαλεντίνα. <<Θα πεις στους γονείς σου να βάζουν μπροστά  το Χρυ... - έλεγε στη μικρή, όπως εκείνημετά είπε στη μητέρα της - σε λένε Χρυ-σο-βα-λάντου (της το έλεγε συλλαβιστά, προφανώς η Αγία για να το εντυπωθεί η μικρή Χρυσοβαλάντου, που είπαμε ότι ήταν τριών ετών) και όχι Βαλεντίνα>>.
Και έτσι η μικρή ξυπνούσε κατά διαστήματα όλη τη νύχτα και ρωτούσε τη μητέρα της ποιός την φωνάζει. Αλλά η μητέρα μη ξέροντας τι βλέπει η μικρή, την καθησύχαζε για να την πάρει πάλι ο ύπνος. Όταν όμως ξημέρωσε και τελείωσε η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία και άρχιζε η περιφορά της Αγίας Εικόνος, ήταν συνταρακτικό να ακούς ένα κοριτσάκι τριών ετών που έβλεπε ολοφάνερα τώρα τη χάρη της Αγίας να φωνάζει και να δείχνει προς την Εικόνα της λέγοντας: <<Να μαμά, αυτή η καλόγρια με το χρυσό στεφάνι στο κεφάλι, αυτή μου έλεγε, μαμά, όλη τη νύχτα ότι με λένε Χρυσοβαλάντου, δεν με λένε Βαλεντίνα. Πολλές φορές ήλθε κοντά μου το βράδυ αυτή η καλόγρια μαμά>> και έδωσε έτσι να καταλάβει η μητέρα της γιατί ξυπνούσε κάθε τόσο την νύκτα το παιδί της και της έλεγε <<Μαμά ποιός με φωνάζει;>>.   


3 σχόλια:

  1. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟ - ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ

    Οἱ κακῶς λεγόμενοι Ὀρθόδοξοι νεοημερολογιται η ψευδο - παλαιοημερολογιται οἰκουμενισταί ἀπεσχίσθησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ηνώθησαν μετά τῶν αἱρετικῶν καί ὁδεύουν ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας καί ὁλοταχῶς πρός ἀπώλειαν. Οὕτω συμβάλουσιν εἰς ἑνοποίησιν "τοῦ κόσμου τούτου" (Ιω. ιθ΄ 36) μακράν τοῦ Θεοῦ καί ἐν ποικίλῃ ἀσεβείᾳ καί ἁμαρτία, ἥτις προωθεῖται ὑπό τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων. Δηλαδή ὑπό τοῦ ἀντιχρίστου Σιωνισμοῦ τῶν ἀπειθούντων εἰσέτι εἰς τόν Θεόν Ἑβραίων καί τῶν κακοποιῶν πλοκάμων τούτου. Τοῦ σκοτεινοῦ Μασονισμοῦ, τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοῦ αἱμοσταγοῦς ἀθέου Μαρξισμοῦ καί τοῦ ὑλόφρονος Χιλιασμοῦ. Οὕτοι, "ὡς πύλαι ἅδου" (Ματθ. ιστ΄ 18), πολεμοῦσι τήν Ἐκκλησίαν καί ἐπιζητοῦσι τόν ἀφανισμόν τῆς σωζούσης Ὀρθοδοξίας ἀπό προσώπου τῆς γης, καθάπερ οἱ δαίμονες· "προσκαλοῦνται ἀλλήλους οἱ δαίμονες", λέγει ὁ Μ. Αθανάσιος, "επ' ἀπωλεία ψυχῆς, πανωλεθρίαν ἡμῖν ἐπάγειν καί λήθην παραδοῡναι τόν πολυθρύλητον Ἰσραήλ (τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν)" (ΒΕΠΕΣ, 32, 198).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑΝ ΤΟΥ ΕΝ ΛΙΜΩ ΚΑΙ ΑΥΧΜΩ ΛΕΓΕΙ ΔΙΑΤΙ Η ΤΟΙΑΥΤΗ ΚΡΙΣΙΣ

    "Αλλ’ είναι ολοφάνερα τα αίτια λόγω των οποίων δεν κυβερνώμεθα. Ενώ ημείς λαμβάνομεν, δεν δίδομεν εις άλλους. Ενώ επαινούμεν την ευεργεσίαν, την απο­στερούμεν από εκείνους που την χρειάζονται. Ενώ είμεθα δού­λοι και ελευθερωνόμεθα, δεν ευσπλαγχνιζόμεθα τους συνδούλους μας. Ενώ πεινώμεν και τρεφόμεθα, περιφρονούμεν τον ενδεή. Ενώ έχομεν Θεόν, ανενδεή χορηγόν και ταμίαν, έχομεν γίνει σφιχτοχέρηδες και αμέτοχοι εις τας ανάγκας των πτωχών. Τα πρόβατά μας είναι γόνιμα και όμως οι γυμνοί είναι περισ­σότεροι από τα πρόβατα. Αι αποθήκαι από το πλήθος των αποθηκευμένων αγαθών στενοχωρούνται και ημείς δεν ελεούμεν αυτόν που στενάζει. Δια τούτο η δικαία κρίσις μας απει­λεί. Δια τούτο και ο Θεός δεν ανοίγει το χέρι του, διότι ημείς απεκλείσαμεν την φιλαδελφίαν. Δια τούτο τα χωράφια είναι ξηρά, διότι η αγάπη επάγωσεν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή