Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Ο Μ Α Κ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Σ π. ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΜΠΕΤΣΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΘΕΟΛΟΓΟ κ. ΧΑΡΙΛΑΟ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ


  Ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός κ. Χαρίλαος Στουραΐτης στη δημοσίευση που έκανε στις 26 Ιουλίου 2019, αναφερόμενος προς τον Σεβ/το Κήρυκο, γράφει μεταξύ άλλων:

<<...και τώρα εσείς δηλώνετε ότι ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑ΄Ι΄ΤΩΝ, δηλαδή ότι ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ>>.

  Επ' αυτού ακριβώς που παραπάνω αναφέρει ο κ. Στουραΐτης ας δούμε τι λέει όχι ο Σεβ/τος Κήρυκος ως Επίσκοπος και δη ως ΘΕΟΛΟΓΟΣ (διότι εκείνος κατά τα λεγόμενα του κ. Στουραΐτη και πολλών άλλων επηρεάζεται από τον Σεβ/το Πατρών κ. Ευστάθιο), αλλά ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ (ελπίζω να μην πειράζει κανέναν που τον αναφέρω έτσι;) π. Ιγνάτιος Μπέτσης στο βιβλίο του: <<ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ.>>. 


<< Εφ' όσον λοιπόν τα μυστήρια των αιρετικών είναι άκυρα και ανυπόστατα άρα η Εκκλησία κατά λέξιν δεν <<αναγνωρίζει>> κάτι το ανύπαρκτον, το ανυπόστατον αλλ' απλώς <<προσδίδει>>, χάριν εις το καθ' ολοκληρίαν ανυπόστατον και το καθιστά από ανύπαρκτο υπαρκτό!>>
(Σελ. 71)

Μήπως κ. Στουραΐτη διαφωνείτε και με τον π. Ιγνάτιο;

  Και ο π. Ιγνάτιος συνεχίζει:
  << Έχει τόσην δηλαδήν μεγάλην δύναμιν η Εκκλησία ως ταμιούχος της θείας Χάριτος ώστε να δύναται να ζωοποιή τους νεκρούς τύπους μυστηρίων αιρετικών και να τους <<προσδίδη>> τόσην χάριν όση ελλείπει>>
(Σελ. 71)

Μήπως και τώρα κ. Στουραΐτη διαφωνείτε με τον π. Ιγνάτιο;

  Αλλά ο π. Ιγνάτιος στην αμέσως επόμενη σελίδα του βιβλίου του συνεχίζει λέγοντας:

 <<Διότι τι είναι ο Θεός; Δεν είναι άπειρος; Άπειρος λοιπόν και η θεία Του χάρις!
  Και την χάριν Του αυτή ωκονόμησε η ευσπλαγχνία μένων Αυτός εις τον ουρανόν να την διαχειρίζεται επί Γης η Εκκλησία.
  Μεγάλας λοιπόν και υπερβολικάς οικονομίας κάμνει η εκκλησία του Χριστού.
   Αλλ' όμως χρειάζεται προσοχή όταν ομιλούμε. Όχι π.χ. ότι <<αναγνωρίζει>> χάριν εις Αιρετικούς. Όχι ! Αλλά <<προσδίδει>> εις αυτούς θείαν χάριν την οποίαν στερούνται.
Τάδε έφη Ιερομ. Ιγνάτιος Μπέτσης, κ. Στουραΐτη.

(Σελ. 72)

  Επομένως αγαπητέ κ. Στουραΐτη,

 Η  απάντηση που κάποια φορά έδωσε ο Σεβ/τος Κήρυκος στον μοναχό π. Κύριλλο όταν ρωτήθηκε από εκείνον αν τα μυστήρια των Νικολαιτών έχουν θεία χάρη,και του είπε ακριβώς πως δεν έχουν αλλά η Εκκλησία είναι εκείνη που μπορεί να τους την προσδώσει, εκ των γραφομένων του π. Ιγνατίου αποδεικνύεται πως ήταν και συνεχίζει να είναι σωστή. Όπως επίσης ο π. Ιγνάτιος είναι εκείνος που με όσα παραπάνω γράφει, απαντάει στο ως άνω βιαστικό συμπέρασμά σας. 

Τι να κάνουμε κ. Στουραΐτη; Φταίμε που έχουμε έναν τόσο Ορθόδοξο Επίσκοπο που εν αγνοία του και μόνο Συμφωνεί με τις γνώμες των Παλαιών Πατέρων;
Ή μήπως φταίμε που οι παλαιοί Πατέρες, οι αγωνιστές, έρχονται μέσα από τα κείμενά τους και συμφωνούν με τον Σεβ/το; Ευτυχώς όμως που δεν ζει ο π. Ιγνάτιος διότι αν τότε κυνηγήθηκε από κάποιον ονόματι π. Ευγένιο Τόμπρο, σήμερα θα διωκόταν από κάποιον κ. Χαρίλαο Στουραΐτη. Διότι ο π. Ιγνάτιος την ίδια ακριβώς τακτική με τον Σεβ/το Κήρυκο θα ακολουθούσε για την ένωση, κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από ολόκληρο το βιβλίο του, κι εσείς φυσικά θα τον διώκατε όπως σήμερα διώκετε και τον Σεβ/το.

1 σχόλιο:

  1. Άντε Δημήτρη Παπαδάτε,σημαιοστόλισε το Κορωπί καΙ βγάλε ανακοινώσεις ότι θα κάνετε συλλείτουργα με τους Αγγλικανούς,τους οποίους, θα δεχθείτε με οικονομία !
    Άντε ,λοιπόν,να σε δώ να κρατάς την μπαστούνα του Αγγλικανού, και τι στον κόσμο !
    Βέβαια,αυτά που κάνατε τον Ιανουάριο του 2019 είναι τα ίδια και χειρότερα.Υποταχθήκατε σε έναν που τον χειροτόνησαν οι καθηρημένοι και μοναχοί και, σε έναν, που ήταν καθηρημένος και αμετανόητος,ο οποίος έγραψε στο βιβλίο του ΛΟΓΟΙ ΕΓΚΟΠΟΙ ,ότι ο προδότης πρ.Φλωρίνης είναι ομότιμος του Αγίου Ματθαίου Καρπαθάκη, και ότι, δεν ξέρει τα αίτια του σχίσματος του 1937,και που δήλωσε μπροστά στον πεπτωκότα Κήρυκο, ότι πήρε πίσω την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου.
    Μην ξεχνάς, ότι αυτόν τον κάνατε Αρχιεπίσκοπό σας !
    Πάντως,ξαναδιάβασε τον Τόμο Ενώσεώς σας για να δείς ότι αυτοί σας δέχθηκαν με οικονομία το 2019,όχι εσείς.[Μόνον τον Αριθμό Πρωτοκκόλου να δείς,αυτό φτάνει]
    Επίσης,με την δήλωσή σας ότι είστε μολυσμένοι από το 1935,είναι βέβαιο ότι έχετε εξελιχθεί σε ένα εκκλησιομαχικό κίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή