<<Η
μήτηρ ημών η κοινή ουχ ιμάτιον, αλλ'
αδελφόν απώλεσεν. Έκλεψεν αυτόν ο
διάβολος και κατέχει νυν εν τω Ιουδαϊσμώ
(Οικουμενισμώ). Οίδας τον κεκλοφότα,
οίδας τον κλαπέντα. Οράς εμέ, καθάπερ
λύχνον, άπαντα της διδασκαλίας τον λόγον
και πανταχού ζητούντα και κοπτόμενον,
και συ έστηκας σιγών και ου καταγγέλλεις;
Πως δε ουκ εν τοις εσχάτοις σε των εχθρών
η Εκκλησία λογιείται και πολέμιον
ηγήσεται και λυμεώνα;
Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέει:
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος αναφέρει:
Ο δε Ισαάκ ο Σύρος ωσαύτως:
Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου επιστ. ΟΘ΄ προς Μονάζοντας:
Του αυτού:
Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέει:
<<Εάν ίδης την ρομφαίαν ερχομένην, και μη αναγγείλης τω αδελφώ σου, εκ ΣΟΥ ζητηθήσθω το αίμα αυτού>> (Πατρολογία Migne, Τόμος 94, σελ. 1239). Που θα πει: <<Αν δεις το δίστομο σπαθί να πέφτη στο κεφάλι του αδελφού σου και δεν τον προειδοποιήσεις, από ΣΕΝΑ θα ζητήσει ο Θεός το αίμα αυτού>>.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος αναφέρει:
<<Κρείττων επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού. Και δια τούτο τον πραΰν μαχητήν οπλίζει το Πνεύμα, ως καλώς πολεμείν δυνάμενον>>.
Ο δε Ισαάκ ο Σύρος ωσαύτως:
<<Πας ο δυνάμενος λέγειν την αλήθειαν και μη λέγων αυτήν, κατακριθήσεται υπό του Θεού. Και ταύτα ένθα πίστις εστί το κινδυνευόμενον και της όλης εκκλησίας των ορθοδόξων η κρηπίς το γαρ εφησυχάζειν εν τοις τοιούτοις αρνήσεως ίδιον τι γαρ ελέγχειν ομολογίας ειλικρινούς>>.
Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου επιστ. ΟΘ΄ προς Μονάζοντας:
<<Ου μόνον ει βαθμώ τις και γνώσει προέχων έστω, οφείλει διαγωνίζεσθαι λαλών και διδάσκων τον της Ορθοδοξίας λόγον, αλλά γαρ και ει μαθητού τάξιν είη, χρεωστεί παρρησιάζεσθαι την αλήθειαν και ελευθεροστομείν>>.
Του αυτού:
<<Έργον δε μοναχού, μηδέ το τυχόν ανέχεσθαι καινοτομείσθαι το Ευαγγέλιον, ίνα μη υπόδειγμα τοις λαϊκοίς προτιθέμενοι αιρέσεως και αιρετικής συγκοιννωνίας, της υπέρ αυτών απωλείας λόγον υφέξωσι>>.(Θεοδώρου Στουδίτου, P.G. 99, 1049 D)
Και
αλλαχού:
<< Ώστε ότε περί πίστεως ο λόγος, ουκ έστιν ειπείν, εγώ τίς ειμί; Ιερεύς; αλλ' ουδαμού. Άρχων; και ουδ' ούτως. Στρατιώτης, και που; Γεωργός; και ουδ' αυτό τούτο. Πένης, μόνον την εφήμερον τροφήν ποριζόμενος. Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά, οι λίθοι κράξουσι, και συ σιωπηλός και άφροντις;>>.(Θεοδώρου Στουδίτου, P.G. 99, 1321 Β)
Του
αυτού:
<<Εις εαυτούς ουν γενώμεθα, ω αδελφέ, και απίδωμεν προς το φως της αληθείας και των ιερών κανόνων, ώσπερ και των δογμάτων εγκρατείς φαινόμεθα μάλιστα ημείς οι μονάζοντες, μάλιστα ημείς οι δοκούντες είναι τι. Ει γαρ το εν ημίν φως σκότος, το σκότος πόσον; και ει το άλας μωρανθήσεται εν τίνι αλιθήσθονται οι λαϊκοί;>>
Σχόλιον: Τι
απολογίαν θα δώσουν εις τον Πανάγιον
Θεόν οι Μοναχοί της σήμερον, όταν βλέπουν
τους Ορθοδόξους αδελφούς τους να πάσχουν
και να διώκονται και εκείνοι αρκούνται
στην προδοτική σιωπή;
Ο
δε Θείος και ιερός Νικόδημος
ο Αγιορείτης, ωσαύτως
λέγει εις τον <<Αόρατον Πόλεμον>>:
<<Εάν όμως ο λόγος και η υπόθεσις είναι περί πίστεως και των παραδόσεων της εκκλησίαςμας τότε και ο πλέον ειρηνικός και ήσυχος πρέπει να πολεμή υπέρ αυτών, πλην όχι με ταραχήν της καρδίας, αλλά με έναν θυμόν ανδρείον και σταθερόν κατ' εκείνο το του Ιωήλ. Εκεί ο πραΰς έστω μαχητής>>.
Επίσης
ο αυτός άγιος αναφέρει:
<<... του ιερέως και Ιεράρχου ατακτούντων και κακώς φρονούντων, και διάκονος και Μοναχός ευτακτούντες και ορθώς φρονούντες, δύνανται νουθετήσαι και ευτακτήσαι αυτούς, καθώς τα παραδείγματα εισί πάμπολλα...>>.
(Όλα
τα παραπάνω κείμενα είναι εγγεγραμμένα
εις το βιβλίον: <<ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΚΕΙΜΕΝΩΝ>>).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπανταχου Εκκλησία Κατακομβων Αδελφοί καί Πατερες, Πρόσχωμεν, διότι τό ψευδος της επιστρεψάσης Εξαρχίας του 1971, οτι δηθεν οι Ρωσοι της Διασπορας απεδεχθησαν καί ωμολόγησαν την Ομολογία της Γνησιας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος καί ότι δηθεν διέκοψαν την κοινωνίαν μετα των Νεοημερολογιτικων Οικουμενιστικων Εκκλησιών καί οτι μόνον υπ αυτην την προυπόθεσιν εγένετο η περιβόητος ενωσις μετ αυτων, αδεται, υπό τινων εως της σήμερον, καί δη, εμμέσως πλήν σαφως, χαρακτηρίζεται ως σωτηριον διά την Εκκλησίαν ... Καθ ημας, οχι μόνον δέν ητο "σωτηριον" αλλά τουναντιον καταλυτικόν καί καταστρεπτικόν διά την ενότητα της Εκκλησίας, αφου, τελικά ως απεδείχθη ητο η πρωτη καί βασική αιτία, δημιουργιας των επακολουθησάντων σχισμάτων, από τα οποία κλυδωνίζεται επί μίαν πεντηκονταετίαν τό σκάφος της Εκκλησίας.. Καί αυτό τό πολυσχιδές "ψευδος" ειχε ως σκοπόν την εξαπάτησιν του ποιμνίου διά νά δεχθουν απαντες (Κλήρος καί Λαός) ανευ αντιδράσεων την ενωσιν μετα των Ρωσων της Διασπορας καί νά ενταχθουν ουτω εις την "νέαν τάξιν πραγμάτων" του παλαιοημερολογιτικου Οικουμενισμου καί δι αυτου εις τόν νεοημερολογιτικόν Οικουμενισμόν. Η διαχρονική εις τό ψευδος τουτο απάντησις εδόθη καί δίδεται μέχρι της σημερον υπό της Κανονικης Ιερας Συνόδου της γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος καί εν τέλει διετυπώθη καί Συνοδικως κατά τό ενωτικόν συλλείτουργον της 27ης Ιανουαρίου 2019 μέ τήν κοινην Ομολογίαν της Πϊστεως (βλ. Τόμον Ενωσεως), αλλά τινες καί πάλιν "ουκ ηβουλήθησαν συνιέναι", διό καί επιμένουν νά πολεμουν μέ μανίαν την επιτευχθεισαν χάριτι Χριστου ενωσιν "προφασιζόμενοι προφάσεις εν αμαρτίαις". Ημείς πάντως επιδιωκομεν τόν μετ αυτων διάλογον "εν αγάπη καί αληθεία", ομως, μέ τήν Χάριν του Θεου δέν θά υποχωρησωμεν από την αλήθειαν, πιστευοντες οτι "ει ο Θεός μεθ ημων ουδείς καθ ημων"...
ΑπάντησηΔιαγραφή