Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

ΤΕΛΙΚΑ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΜΗ;


ΑΠΟ ΤΟ ''ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΣΠΟΤΗΣ Ο ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ'' ΣΤΟ ''Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ''.

Στις 22 Αυγούστου 2016 και ώρα 4:23 μ.μ. είχα τον εξής διάλογο με τον αδ. Χαρίλαο από το facebook:

''Η Λάρισα είναι πολύ εναντίον του Σεβ/του (Δημήτρης)

Ε,ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ (Χαρίλαος)

Το επόμενο χρονικό διάστημα έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας...δυτστυχώς (Δημήτρης)

ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ. (Χαρίλαος)

Διότι η κουβέντα που τόλμησε να ξεστομίσει η <<θεοφοβούμενη>> Αντιγόνη στον Δεσπότη, μόνο εις έναν σχισματικό λέγεται. (Δημήτρης)

ΔΗΜΗΤΡΗ,ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΠΛΕΟΝ,ΑΠ' ΑΥΤΑ.ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΣΠΟΤΗΣ Ο ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ. (Χαρίλαος)''

Και σήμερα, μετά από όλα αυτά, μετά από τις θέσεις που ο κ. Στουραΐτης είχε κρατήσει εντός της Συνόδου υποστηρίζοντας μέχρι κεραίας την ένωση, μετά από τις θέσεις που είχε λάβει πάλι εντός της Συνόδου πιέζοντας τον Σεβ/το Αμφιλόχιο στο θέμα της Ενώσεως να συνεργασθεί με τους συνεπισκόπους του διότι η όποια τυχόν δική του διαφωνία κατά τα ακριβή λόγια του κ. Στουραΐτη θα τον έφερναν αντιμέτωπο με όλη την Σύνοδο αλλά και με αυτόν τον ίδιο τον κ. Στουραΐτη, μετά από το '' ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ'',που ΠΡΟΣΟΧΗ!!! δείχνει πως ο Θεολόγος κ. Στουραΐτης ήξερε ότι τι σχίσμα θα γίνει από την μεριά της Λάρισας, και Κυρίως όμως μετά το 'ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΣΠΟΤΗΣ Ο ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ'', ερχόμαστε στο σήμερα που ο κ. Στουραΐτης ομολογεί τον Σεβ/το κ. Αμφιλόχιο ως τον επί γης πλέον εναπομείναντα Ορθόδοξο Επίσκοπο, που ο κ. Στουραΐτης πολεμάει με πολύ μίσος και με όλη του την δύναμη την Ευλογημένη Ένωση και που ο κ. Στουραΐτης συμπορεύεται με το ποίμνιο της Λάρισας, το οποίο κάποτε έβρισκε πως εκείνο θα έκανε το ''σχίσμα''. Και επ' αυτού προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα:

α) Προς τι όλη αυτή η αλλαγή του κ. Στουραΐτη; Και ποιο ξεκάθαρα, που οφείλεται αυτή; Και,

β) Η 360 μοιρών αυτή αλλαγή πλεύσης του, αποδεικνύει πως  εκείνος ως Θεολόγος έχει σταθερή Θεολογική Γνώμη;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου