Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Απριλίου 2021

ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ

 

Ι. Ν. Β. Ι.

 Σταυρέ μου πανσεβάσμιε
Σταυρέ μου τιμημένε
Σταυρέ μου πάντων φύλακα
Σταυρέ ηγιασμένε
Σταυρέ μου αν σε είχε, η Ελλάς ψηλά στο χέρι
Σταυρό αντί σπαθί, θ' αποστείρωνε τ' αγέρι
Σταυρέ μου σύ που φώτισες, της γης την οικουμένη
Σταυρέ μου μην αφήσης καν ψυχή πεπλανημένη
Σταυρέ μου που ανέστησες γυναίκα την θανούσαν
Σταυρέ μου που σε ύψωσε Αυτοκράτειρα Υμνούσαν
Σταυρέ μου που εκράτησας, τον Κύριον των πάντων
Σταυρέ τιμή και δόξα Χριστού και αγίων πάντων
Σταυρέ μου τρισμακάριστε
Σταυρέ μου ζωηφόρε
Σταυρέ ψυχοσωτήριε
Σταυρέ τροπαιοφόρε
Σταυρός Αγγέλων δόξα
Σταυρός νικά τα πάντα
Σταυρός είναι η ελπίς
Σταυρός Δαιμόνων τραύμα
Σταυρέ μου σε ποθώ
Σταυρόν και φως ευρήκα
Σταυρόν εν ουρανώ
Ελλάς εν τούτω νίκα

Εις προσκύνησιν του Τιμίου και
Ζωοποιού Σταυρού υπό του ελαχίστου
δούλου του Θεού Σπυρίδωνος Α. Κόκκορη
Προέδρου της Ορ. Φιλικής Εταιρείας, αποβλέποντος
εις της εξύψωσιν της Ορ. Ανατ. του Χριστού Εκκλησίας

24-10-34

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου